четвер, 13 листопада 2014 р.

І є в житті доріг чимало,
Я вибрала лише одну,
Знання давати - це немало,
Душу навчити не одну.
Словесник... Мовник... Я - учитель.
Тернистий шлях мій до мети.
Я прагну мудрості учити:
Любити мову й берегти.
В душі маленької людини
Довіру хочу я знайти.
І донести їй, як творили
Землі Вкраїнської Сини.
Маленький друже, дуже варто
У мові бачити усе.
Адже без мови, це не жарти,
Народ пропаде, от і все.
Яким наставником я стану?
Це зможе вирішити час.
Виховувать любов і шану
І мову берегти для Вас!
Для Вас, прийдешні покоління,
Ми всі повинні зберегти
До мови жадобу й сумління.
І з честю по життю пройти!
Ці рядки написала, коли вступила до інституту, бо вже тоді зрозуміла, що це -  моя дорога, моє покликання.

3 коментарі:

  1. Любов Василівна! Удачі Вам і успіхів від щирого серця!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оленочко! Зичу міцного здоров'я і щоб затрачені сили і нерви відновилися! Удачі!

      Видалити
  2. Ваші вірші найкращі:**

    ВідповістиВидалити