понеділок, 17 листопада 2014 р.

Кожен із нас нерозривно пов'язаний із тим клаптиком землі, де народився, де мужнів, звідки пішов по життю. Та знову і знов подумки я з рідними, які від мене так далеко.
Лиш заплющу очі на хвилину,
Подумки у рідний край свій лину,
Бачу ліс і поле, й милу хату,
Де живуть рідненькі батько й мати.
Де сестрички радо зустрічають,
Бабця і дідусь завжди чекають,
Де мені знайомий кожен кут,
Де мені усе радіє тут.
І поля, які сходила я малою,
Й бур'яни, які топталися ногою.
І маленький хвойний ліс,
Що на тракторному стані ріс.
Все мені знайоме тут до болю,
Де свою стрічала долю,
Де майбутнє бачила у снах
Й звідки вийшла на життєвий шлях.

3 коментарі:

  1. Ви найкращий вчитель:***
    Ми любимо Вас:*!!

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже гарно!Ви найталановитіший вчитель!!

    ВідповістиВидалити
  3. Олена Крижанівська21 листопада 2014 р. о 19:52

    Люба, я думаю. що свій життєвий шлях ти обрала правильно! Учні хай додають тобі натхнення, творчих сил і палкої снаги, усіх мрій хай приходить здійснення і найлегших досягнень мети!!!Ти найкраща!!! Знай це!

    ВідповістиВидалити